“Skupno učenje za izpit” – Na osnovni šoli so učenci pripravljali pomemben izpit iz naravoslovja, a nekateri, kot je Lena, so imeli težave z razumevanjem snovi. Razred je sklenil, da si bodo pomagali: boljši učenci so organizirali učne skupine, kjer so razlagali snov. Tilen, ki je bil odličen v biologiji, je Leni potrpežljivo razložil fotosintezo, medtem ko je Lena pomagala Tilnu z zapiski, saj je bila zelo organizirana. Drugi učenci so prispevali prigrizke in sokove. Nesebična medsebojna pomoč je vsem omogočila boljše razumevanje snovi, izpit pa so opravili z odličnimi rezultati. Razred je bil ponosen, učenci pa so se počutili povezane. Ko pa je nekoč skupina zavrnila pomoč sošolcem, rekoč: “Naj se učijo sami!”, so se tisti učenci počutili osamljene, njihovi rezultati pa so bili slabši, kar je oslabilo razredno enotnost. Medsebojna pomoč je prinesla uspeh in veselje, sebičnost pa osamljenost in razdrobljenost.
Vrednota: Medsebojna pomoč kot nesebično sodelovanje, ki krepi posameznika in skupnost.